Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бовсунівський В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Бовсунівський В. Педагогічна діагностика обдарованості у процесі дизайн-діяльності [Електронний ресурс] / В. Бовсунівський // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 132-140 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_17 Презентовано принципи стратегії розвитку мистецької освіти як методу моделювання експериментальних ситуацій та діагностики особистісної обдарованості учнів загальноосвітніх навчальних закладів, в структурі якої виокремлено інтернет-публікації з інвайронментальної психології, педагогіки дизайн-освіти та персоналізованого навчання. Аргументовано тезу про необхідність впровадження інвайронментального підходу до виявлення та підтримки обдарованих дітей, сутність якого мало досліджена у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці. Виділено три типи проектування предметно-розвивальних середовищ: структурний в системі "людина – природа", "людина – техніка"; сенсорний ("людина – людина", "людина – художні образи"); вербальний ("людина – знакові та сигнальні системи"). Особливу увагу приділено базовим конструктам педагогічної діагностики "дизайн" та "проект". Зроблено їх компаративну характеристику. Здійснено ефективну апробацію програм з профільного і допрофільного навчання основ дизайну в школах м. Бориспіль Київської області.Определены принципы стратегии развития художественного образования как метода моделирования экспериментальных ситуаций и диагностики личностной одаренности учащихся общеобразовательных учебных заведений, в структуре которой выделены интернет-публикации по инвайронментальной психологии, педагогике дизайн-образования и персонализированному обучению. Аргументирован тезис о необходимости внедрения инвайронментального подхода к выявлению и поддержке одаренных детей, сущность которого мало исследована в отечественной и зарубежной психолого-педагогической науке. Выделены три типа проектирования предметно-развивающих сред: структурная в системе "человек – природа", "человек – техника"; сенсорная ("человек – человек", "человек – художественные образы"); вербальная ("человек – знаковые и сигнальные системы"). Особое внимание уделено базовым конструктам педагогической диагностики "дизайн" и "проект" как системного феномена. Сделана их компаративная характеристика. Осуществлена эффективная апробация программ по профильному и допрофильному обучению основам дизайна в школах г. Борисполь Киевской области.Presentation of the principles of art education strategy as a method of modeling of experimental situations and diagnosing personal talents of students of secondary schools, the structure of which singled online publications invayronmental psychology, pedagogy of design education and personalized learning. Argued thesis about the need to introduce invayronmental approach to identify and support gifted children, the essence of which was investigated in domestic and foreign psycho-pedagogical science.
| 2. |
Бовсунівський В. Формування сучасних понять з проектних технологій у вчителів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. Бовсунівський // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_32 Актуалізовано поняття «ергономіка» та «ергодизайн» в контексті дослідження проектно-технологічної компетентності. Досліджено нові задачі у сучасній ергономічній науці, серед яких: вивчення людини як компонента автоматизованої системи виробництва та проектування нових засобів виробничої діяльності. Проаналізовано санітарно-гігієнічні й естетичні умови праці та їх вплив на організм людини. Наведено ергономічні показники системи «людина - техніка - середовище»: соціальні, психологічні, фізіологічні, антропометричні, гігієнічні. Викладено аспекти психофізіологічної сутності та структуру трудової діяльності. Зроблено припущення, що предметом ергодизайну може стати динамічна топологія та геометрія предметного середовища життєдіяльності людини, а в педагогічній науці ергодизайн виявляється як синтез технологій, художньої культури та образотворчого мистецтва. Актуализированы понятия «эргономика» и «эргодизайн» в контексте исследования проектно-технологической компетентности. Исследованы новые задачи в современной эргономичной науке, среди которых: изучение человека как компонента автоматизированной системы производства и проектирования новых средств производственной деятельности. Проанализированы санитарно-гигиенические и эстетические условия труда, и их влияние на организм человека. Приведены эргономические показатели системы «человек - техника - среда»: социальные, психологические, физиологические, антропометрические, гигиенические. Изложены аспекты психофизиологической сущности и структура трудовой деятельности. Предложена гипотеза о том, что предметом эргодизайна может стать динамическая топология и геометрия предметной среды жизнедеятельности человека, а в педагогической науке эргодизайн проявляется как синтез технологий, художественной культуры и изобразительного искусства.Actualized the concept of «ergonomics» and «ergodesign» in the context of the study design and technological competence. Explore new challenges in modern ergonomic science, among which are: the study of man as a component of an automated manufacturing system design and new media production activities. Analyzed hygienic and aesthetic conditions and their impact on the human body. Powered ergonomics of the «human-technology-environment»: social, psychological, physiological, anthropometric, hygienic. Psychophysiological aspects outlined the nature and structure of work. Proposed a hypothesis about what the subject ergo design can become dynamic topology and geometry of the objective environment of human life, and in teaching science ergo design appears as a synthesis of technology, art and culture art.
| 3. |
Бовсунівський В. М. Художня культура і обдарованість учителя технологій [Електронний ресурс] / В. М. Бовсунівський // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 111. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_111_4
| 4. |
Бовсунівський В. М. Особливості підготовки вчителів технологій до проектно-художньої діяльності у процесі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / В. М. Бовсунівський // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_110_4
| 5. |
Тименко В. Етнометодологічні засади діагностики практичного інтелекту учнівської молоді [Електронний ресурс] / В. Тименко, В. Бовсунівський // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 68-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_12 Розглянуто проблему знеособлення навчальної дисципліни "Методологія наукових досліджень" у закладах вищої освіти. Вказано на відсутність наукових методів самопізнання учнівською молоддю власного єства. Обгрунтовано необхідність використання надбань українського і закордонного наукознавств. Запропоновано включити у професійну підготовку студентів закладів вищої освіти навчальну дисципліну "Етнометодологія". Подано низку понять з історичної етнології. Сформульовано визначення предмета наукового дослідження етнометодології - системи методів, що спрямовані на розвиток практичного мислення учнівської молоді, розв'язання сучасних проблем буденної життєдіяльності студентської молоді, на реалізацію їх обдарованості практичним інтелектом.
| 6. |
Бовсунівський В. М. Педагогічні умови формування дизайн-компетентності вчителів технологій у процесі післядипломної проектно-художньої діяльності [Електронний ресурс] / В. М. Бовсунівський // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 135. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2017_135_5
| 7. |
Бовсунівський В. М. Взаємодія школи та сім'ї в естетичному вихованні учнів [Електронний ресурс] / В. М. Бовсунівський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 75(1). - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_75(1)__8
| 8. |
Бовсунівський В. М. Реалізація завдань мистецької освітньої галузі в початкових класах Нової української школи [Електронний ресурс] / В. М. Бовсунівський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2021. - Вип. 82. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_82_5
| 9. |
Бовсунівський В. М. Розвиток емоційного інтелекту сучасних учнів у процесі мистецької комунікації [Електронний ресурс] / В. М. Бовсунівський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 88. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_88_7
|
|
|